POWRÓT
mamy dla ciebie lepszą pracę
GROUP ACCOUNT MANAGER
WYMAGANIA
  • Min. 5 letnie doświadczenie w dziale obsługi klienta w agencji reklamowej lub domu mediowym
  • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji oraz weryfikacji pomysłów kreatywnych i rozwiązań technologicznych,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • Odpowiedzialność i samodzielność w prowadzeniu projektów
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność wyznaczania priorytetów
  • Wysoka kultura osobista i łatwość budowania relacji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu


OBOWIĄZKI
  • Koordynacja pracy działu client service, wyznaczanie celów krótko, średnio i długoterminowych dla członków zespołu
  • Obsługa kluczowych Klientów agencji w zakresie dostarczania rozwiązań 360° (alt, btl, digital)
  • Prowadzenie przetargów: identyfikacja potrzeb Klienta, planowanie budżetów. organizacja pracy teamów przetargowych i nadzór nad tworzeniem prezentacji
  • Budowanie trwałych relacji relacji z Klientami agencji, monitoring satysfakcji i optymalizacja procesów biznesowych
  • Koordynacja szkoleń i warsztatów dla Klientów i zespołu agencyjnego
OFERUJEMY
  • Pracę w skutecznej agencji reklamowej posiadającej m.in 3 statuetki Effie
  • Rozwój zawodowy – realizowanie ciekawych projektów ogólnopolskich i międzynarodowych
  • Dużą samodzielność projektową i zaufanie
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Elastyczny system pracy (możliwość łączenia pracy w biurze z pracą zdalną)
BRZMI INTERESUJĄCO?
Aplikuj na to stanowisko
Aplikacje składające się z CV oraz portfolio najlepszych realizacji prosimy przesyłać na poniższy adres e-mail, dodając temat Rekrutacja na stanowisko Group Account Manager
W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883)".
Big ideas come from the Heads
© 2019 adheads sp. z o.o.