Realizacje
Orlen Oil z nowymi etykietami
11.02.2019
Orlen Oil rozpoczyna rok z odświeżonymi opakowaniami. Zmianie poddano etykiety marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi.

Nowe opakowania zakładają odejście od elementów silników na rzecz abstrakcyjnych kompozycji, odnoszących się do zaawansowania technologicznego marki. Projekt miał na celu uspójnienie linii Platinum – stąd wprowadzenie tej samej typografii dla nazw produktów, jednakowy układ etykiet oraz reorganizacja najważniejszych informacji. 
„Głównym celem zmian było zwiększenie udziałów w segmencie premium. Wspólnie z agencją musieliśmy znaleźć uniwersalny koncept, uwzględniający międzynarodowy charakter sprzedaży” – mówi Jakub Czerwiński, Kierownik Produktu w Orlen Oil.

Za nową szatę graficzną i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Heads Advertising, która od 2016 roku obsługuje firmę Orlen Oil w zakresie packagingu. 
Spółka ORLEN OIL, działająca w ramach Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A., zajmuje się kompleksowo produkcją i dystrybucją najwyższej klasy środków smarnych, takich jak: oleje silnikowe (w tym do samochodów ciężarowych), a także oleje do maszyn budowlanych, oleje przemysłowe (również hartownicze) oraz oleje technologiczne, smary plastyczne i rozpuszczalniki. Zaspokaja potrzeby wszystkich odbiorców – zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych, w Polsce i na ponad 50 rynkach zagranicznych. 
Big ideas come from the Heads
© 2022 adheads sp. z o.o.