Realizacje
Spomlek wprowadza na rynek Złotego Radamera
24.05.2019
Marka Spomlek, producent m.in. serów Serenada oraz Skarbów Serowara obchodzi 110 urodziny. Z tej okazji wystartowała właśnie kampania, przygotowana przez Heads Advertising.
Celebrując rocznicę powstania, marka wprowadziła do sprzedaży nowy ser - Złoty Radamer. Produkt umieszczony jest w wygodnych, innowacyjnych kopertach i stanowi perfekcyjne połączenie serów mainstreamowych i serów premium.
To ukłon w stronę naszych konsumentów, którzy przez te wszystkie lata darzą naszą mleczarnię i jej produkty zaufaniem, doceniając naszą pasję do serowarstwa, którą każdego dnia pielęgnujemy i dzielimy się z innymi. – mówi Edward Bajko, Prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
Wprowadzenie Złotego Radamera to powrót do korzeni marki - to właśnie Spomlek jako pierwsza mleczarnia w Polsce zaczął wytwarzać charakterystyczny Radamer. Stanowi to zatem połączenie stałego rozwoju marki z tradycją mleczarstwa, kultywowaną przez markę od ponad wieku.
Głównym elementem kampanii launchingowej jest billboard sponsorski oraz 30-sekundowy spot, który można już oglądać w sieci, na YouTube oraz na platformach VOD.Kampanię można zobaczyć w sieci od połowy maja.