Branża
Nowa kampania dla Makaronu Tradycyjnego z Ludwina
20.01.2021
Kampania jest pierwszą realizacją Heads Advertising dla Makaroniarni Polmak. Oprócz spotów telewizyjnych komunikacja obejmuje także kanały digitalowe i radio.

Reklamy pojawią się również na rynku niemieckim, który jest dla tego producenta jednym z najważniejszych, poza Polską, rynków zbytu.


Jak mówi GrzegorzPolak – prezes przedsiębiorstwa Polmak:
Makaron Tradycyjny jest do tej pory wyrabiany niezmiennie według przepisu babci, Heleny. Dla młodszego pokolenia, które również związało swoją przyszłość z firmą, to już prababcia.

Polmak rozwija się już od ponad dwóch dekad. Na Lubelszczyźnie to znana marka, ale jej produkty można znaleźć na półkach w całej Polsce. Prezes podkreśla, że kultywowanie tradycji zawsze było ważne w jego rodzinie i stara się robić to samo w biznesie. Przyznanie flagowemu produktowi firmy znaku Jakość, Tradycja świadczy, że te wysiłki przyniosły sukces.
Zobacz video
Big ideas come from the Heads
© 2019 adheads sp. z o.o.