POWRÓT
Budzimy do życia markę DrWitt
KLIENT
Grupa Maspex
MARKA
DrWitt
USŁUGI
ATL
Współpracę z Grupą Maspex wspominamy szczególnie dobrze. Kampania DrWitt stanowiła wielki powrót marki po 11 latach komunikacyjnej przerwy. Dodatkowym wyzwaniem było zakomunikowanie zmiany butelek – ze szklanych na plastikowe.
Łączymy dwie kategorie produktów
Z uwagi na zdrowotne właściwości produktu, w kampanii postawiliśmy na niecodzienny format. Oba filmy wpisaliśmyw koncepcję wielu reklam farmaceutyków, opartą na problemie i prostym rozwiązaniu.
W ten sposób wypracowaliśmy jasne i łatwe do odczytania skojarzenie: DrWitt to witaminy wspierające konkretny aspekt zdrowia, np. urodę czy witalność.
Całość zwieńczyliśmy hasłem „Na co dzień, na zdrowie!”, które pojawiło się również na nowych etykietach DrWitt.
Zdobywamy złoto
Kampanię DrWitt doceniło jury Effie Awards Poland 2018, przyznając jej złotą statuetkę. Jakie efekty udało nam się osiągnąć?
następna realizacja
Big ideas come from the Heads
© 2019 adheads sp. z o.o.